GENG KITO

Orang Nengok

June 6, 2014

Senyum and smile :)))

Assalamualaikum dan salam Jumaat.

Yeayy yeayy dah Jumaat. Hehe. Suka okay. Lagipun hari ni ada peneman yang setia sejak dari uni lagi. Al-maklumla 3 orang dari housemates aku dah balik lama dah. Cuti sekolah kan. lepas tu Fatihah plak balik sebab K.Mira a.k.a cousin-nya nak kawen. K.mira ni pun housemate aku jugak. Last, k.ros pun balik semalam sebab abang dia nak kawen. So, aku yang tak kawen2 ni tinggal la sendirian di rumah ini. Tapi tapi tapi Cik Syafawati Ikmal yang setia sangat tu sanggup temankan aku. Alhamdulillah. . 



Yaa.. itulah yang ingin aku sampaikan. mulakan hari anda dengan senyuman. Tapi bila kita pagi-pagi dah anginnn semacam, macam mana kita nak senyum kan. tapi cuba kita baca ni. 



Wah, ibadah taw senyum tu. kalau kita senyum ni, insyaAllah walau macam mana pun stress kita, it will decrease slowly and this is called inner therapy. memandai aku je bagi term ni. arggh, biarlah. betul la, dia macam terapi dalaman. lama2, dia boleh hakis hati kita yang sakit tu,. betul ni. hehe. pastu, boleh buat orang jatuh cinta tuuu.. 

Hakikatnya hari ni dah 90 hari MH370 telah hilang dengan penuh misteri. Di hari Jumaat yang paling mulia ni, aku memohon kepada semua readers teruskan berdoa. Jangan pernah give up. 

Senyum untuk hilangkan kegundahan hati ini.

Wassalam 
#keeppray4mh370







No comments:

Post a Comment

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!